امداد مدد

امداد خودرو غرب تهران - امداد مدد

امداد خودرو غرب تهران – یدک کش غرب تهران

امداد خودرو غرب تهران بصورت فوری و 24 ساعته توسط تیم امداد خودرو مدد، ما با بیش از 15 سال تجربه کاری دارنده مجوز مکانیک سیار و یدک کش انواع خودرو هستیم و آماده خدمات برای امدادرسانی خودرو در غرب تهران هستیم، برای درخواست امداد خودرو و یدک کش غرب تهران، همین حالا با ما در تماس باشید.

شماره امداد خودرو سیار غرب تهران

تماس با ما 09129372980

امداد خودرو غرب تهران

در صورت بروز مشکل فنی در خودرویتان کافیه از ما خدمات امداد خودرو غرب تهران درخواست کنید تا در سریع ترین زمان ممکن برای شما یک امدادگر اعزام کنیم. امدادگران ما دارای مهارت مکانیکی هستند و در صورت امکان خودروی شما را در محل تعمیر می‌کنند در غیر این صورت لازمه تا خودروی شما به نزدیکترین تعمیرگاه یا مجتمع خودرویی مدد منتقل بشود. جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با ما در تماس باشید.

مزیت استفاده از خدمات امداد خودرو منطقه غرب تهران امداد مدد:

  • دارنده مجوزهای امداد خودرو و مکانیکی خودرو
  • امدادرسانی 24ساعته و همه روزه
  • امداد خودرو مجهز به تعمیرگاه اختصاصی
  • تخفیف برای کاربران وبسایت امداد مدد
  • امدادگر با مهارت فنی خودرو و مکانیک سیار

حمل خودرو غرب تهران

حمل انواع خودرو داخلی و خارجی با بالاترین کیفیت و بصورت شبانه روزی انجام می‌شود. همچنین ما به دلیل دارا بودن مجوز نمایندگی خودروهای سایپا، می‌توانیم بهترین خدمات امداد خودرو سایپا غرب تهران را به شما ارائه دهیم. برای درخواست حمل خودرو غرب تهران همین حالا با ما تماس داشته باشید.

یدک کش غرب تهران - حمل خودرو غرب تهران - خودروبر غرب تهران - امداد مدد

 

یدک کش غرب تهران

پر تقاضا ترین خدمات ما در امداد خودرو شبانه روزی در غرب تهران، خدمات یدک کش غرب تهران می‌باشد که در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می‌شود. جرثقیل سیار غرب تهران نیز از خودروهای پر استفاده امدادگران ما برای خدمات دهی شما می‌باشد.

تماس با ما 09129372980

خودروبر غرب تهران

همانطور که گفتیم خودروی امدادگر حمل خودرو غرب تهران با توجه نیاز مد نظر برای خدمات دهی اعزام می‌شود. خودروبر غرب تهران اغلب برای خودروهای تصادفی، معیوب و ماشین های نمایشگاهی و لوکس استفاده می‌شود تا در بالاترین کیفیت حمل خودرو انجام شود. جهت درخواست با ما در ارتباط باشید.

مکانیک سیار غرب تهران

یکی از خدمات پر تقاضای امداد خودرو غرب تهران تیم امداد مدد، خدمات مکانیک سیار غرب تهران می‌باشد. مکانیکی سیار در غرب تهران شامل انواع خدمات عیب یابی و تعمیر خودرو در غرب تهران می‌شود. در صورت نیاز به عیب یابی و تعمیر اخصاصی خودرویتان را به تعمیرگاه اخصاصی امداد مدد منتقل خواهیم کرد. در ادامه به ریز خدمات امدادی مکانیک سیار اشاره خواهیم کرد.

 

مکانیک سیار غرب تهران - امداد مدد

 

قیمت امداد خودرو غرب تهران

کلیه هزینه‌های خدمات امدادرسانی و مکانیکی طبق تعرفه اتحادیه محاسبه می‌شود. هزینه حمل خودرویتان با توجه به مسافت حمل خودرویتان به مقصد حساب می‌شود. همچنین برای شما کاربران وبسایت امداد مدد تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته خواهد شد.

تماس با ما 09129372980

امداد باتری غرب تهران

قطعا می‌دانید که سیستم برقی خودرو از مهم ترین اجزای آن می‌باشد. و در صورت خرابی برق خودرو عملا ممکن است خودرویتان روشن نشود و یا به خوبی کار نکند. یکی از خدمات مکانیک سیار غرب تهران ما خدمات امداد باتری غرب تهران است که مکانیک با حضور در محل شما مشکلات خودرویتان را تا حد امکان برطرف می‌کند و در صورت نیاز کار باتری به باتری را انجام خواهند داد.

سوخت رسانی سیار غرب تهران

اغلب مواقع برای همه ما تفاق افتاده که در حین رانندگی متوجه کمبود بنزین شده ایم و آمپر بنزین را مشاهده کنیم. طبیعتا این مورد باعث عدم حرکت و آسیب رسیدن به اتومبیل شما می‌شود. در این شرایط لازمه تا امداد بنزین غرب تهران استفاده کنید تا در کمترین زمان برایتان بنزین بفرستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
تماس فوری